Trene igjennom høsten

17/9 2020

Da er vi i midten av september og høsten er her på ordentlig. Med høsten kommer mørke og kaldere temperaturer. Dette gjør at mange mennesker ikke føler seg så ivrige etter å trene, gå en tur i mørkeret eller sette seg i en kjølig bil for en rask treningsøkt på treningsstudioet. Men selv om det er kaldt ute, bør du fortsatt bevege deg, ikke sant?

Hvordan beveger du deg i høst?

Det er blant annet to måter å fortsette å bevege seg på i løpet av høsten:

  1. Fortsett treningen til høsten
  2. Bruke et pauseprogram i løpet av arbeidsdagen

1 Fortsett treningen til høsten

Har du klart å motivere deg selv til å gå en tur eller løpe en tur? Kanskje å kjøre en treningsøkt på treningsstudioet? De er helt gode måter å fortsette å bevege seg i løpet av høsten.

Nå, når det blir kaldere og kaldere hver uke, ikke glem å varme opp kroppen og tøye ut før og etter treningen.

Det finnes også smarte og praktiske løsninger for å få trening inn i hverdagen! Hvis du klarer å komme inn i en rutine for daglig trening selv om høsten, går det av seg selv og føles ikke så anstrengende.

2 Bruke et pauseprogram i løpet av arbeidsdagen

En enkel måte å få mer bevegelse inn i hverdagen er å ta korte pauser i løpet av dagen. Det viktigste i disse pausene er at du beveger deg for å få igang blodsirkulasjonen i kroppen. Vårt pauseprogram er en effektiv måte å få pauser i løpet av arbeidsdagen. Du bestemmer selv hvilke tider og hvor ofte du vil ha pauser, aktive pauser. Du kan også angi om du har noen spesifikke problemområder som du vil sette ekstra fokus på i øvelsene.

Vil du prøve vårt pauseprogram Pausit gratis i løpet av høsten? Kontakt oss her! Du kan også få en demonstrasjon av Pausit programmet på Teams/Zoom. Vi bruker kun 15. minutter. Du kan bestille en Live demo Pausit her.

Før du forlater siden – vil du se hvordan programmet ser ut?

Det tar bare noen sekunder

Nei takk
Ok